Unnaschied vunde Gschischde vun "Pfälzer Leberwurst"

Inhalt gelöscht Inhalt hinzugefügt
Zail 17:
Nach em Bericht vun de Rhainpalz vum 21. September 2007 hen sich die Pälzer und Kurpfälzer Metzger dort geänischt, dass de Verain Pfalz-Marketing des Verfahre fär die gsamte Region in die Hand nimmt. Gelänge des Vorhawe, wäre Pfälzer Lewwerworscht des erschde Produkt in Rhoinland-Palz mit Namensschutz, während Baden-Württembersch, z.B. mit [[Schwarzwälder Schinke|Schwarzwälder Schinke]], sisch beraits in die Raih der EU-wait 700 Regione aus 16 Länner mit geschitzte Produkte aingeraiht hot.
 
== WorstfabrikeWorschtfabrike in de Palz und de Kurpalz ==
Zusätzlisch zu denne noch zahlraische Handwerksbetriewe wird im Urschprungsgebiet die Pälzer Lewwerworscht vun folgende durschgehend middelständische Worschtfabrike hergstellt (2006):
*Wasgau Metzgerai GmbH, [[Bärmesens|Permasens]], 156 Mitarwaiter in der Fawwerik un 800 in de Filiale, 70 Mio. Euro Johresumsatz